1 september 2006

lovelife


söt sover

vi är som nykära. det är så skönt. att jag känner mig mer o mer trygg. att jag kan åka iväg och lämna honom hemma utan att vara misstänksam. att jag äntligen litar på honom igen. De sa att det skulle ta tid att bygga upp förtroendet. jag trodde aldrig att det skulle gå. har varit så nära att helt ge upp så många gånger. vi har ”gjort slut” säkert tio gånger sen i vintras. Men insett att vi verkligen inte vill vara ifrån varandra.. våra nära o kära måste tro att vi är helt hopplösa men ändå har de förstått att det är vi, att det inte finns nåt som kan ta isär oss nu. Vi har genomgått alla prov. Nu vet vi. Jag kan se vissa bra saker med hela otrohetssaken. en del bra saker. att vi insåg att vi vill ha varandra på riktigt. att när man väl förlorar nån så fattar man. att man tar varandra för given ibland. det är farligt. det ska aldrig mer hända. det kan jag lova. jag vet att jag vill vara med micke hela mitt liv och jag är rätt säker på att han äntligen tänker på mig på det sättet med. jag är så glad att jag inte gav upp i vintras. att jag svalde min stolthet och gjorde allt jag kände och tyckte. att jag var en jävla galen en som var helt schizo men gjorde det som ja ville göra just då. skrek o grät och var cp.. hade jag inte varit det så hade jag lämnat tid till dem att prata och träffas. nu blev det inte så speciellt mycket. och jag pressade henne till att visa hennes dåliga sidor som gjorde att han ännu mer fattade hur mycket bättre jag var. jag är så glad nu i efterhand. även om det var den absolut värsta tiden i mitt liv. det är ett under att jag mår bra idag. jag var ett vrak i flera månader. jag är så glad att jag hittade tillbaka till mig själv. jag är så glad att mcike fanns vid min sida dag och natt medan jag var som jag var. det är kanske det största beviset på att han verkligen älskar mig. att han inte gav upp. att han verkligen ville vara med mig och göra allt för att jag skulle kämpa för honom. jag är så glad att jag har dig micke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar