9 september 2006

september

hihi. ser ni vad liten han var?

Nu är det höst. Och jag trivs rätt bra med det.
Gillar att ta på mig en tjockare tröja, halsduk och mysa i höstmörkret.
Tycker om att ha en anledning till att sitta o kolla på film en hel regnig dag.
Tycker om att inte svettas så fort man går ut.... =)

Hösten har alltid varit min favorit egentligen. Men just nu så har jag lite ångest för att jag ska tycka den e jobbig. Men samtidigt har jag sagt åt mig själv att det förflutna inte ska få förstöra framtiden. Det är den som är framför oss. Det gamla måste jag kunna släppa. Det är svårt. Men det går sakta men säkert bättre och bättre hela tiden. Jag vet att det inte betyder nåt längre. Att det är han o jag som spelar roll. Men ibland gör det ont ändå.. Me som sagt. Jag VET hur det ligger till nu och det är det som spelar roll. Jag tror inte han kommer göra mig illa igen. Jag tror det är han o jag för alltid. Vi ska till Norrköping den 22, till det där JÄVLA stället där det värsta av allt skedde. Det kommer bli jobbigt. Men glad att jag ska dit med micke. Så det blir VÅRAT ställe. Inte DERAS. Man kan inte missa Britta Persson + kristofer Åström med delar av Fireside. Det går inte!

idag har vi kanske den viktigaste matchen på hela året. Vinner vi idag så kan vi nog känna oss rätt säkra. Vi MÅSTE fan vinna. Jag ska va så bra som jag va mot Mjölby sist.. Då jävlar kommer de inte förbi =) Sen hoppas ja verkligen att Fia står i mål. Annars blir jag ledsen. Tänk om jag fick göra ett mål till o me. haha. eller inte.. hehe. ska fan va där nere o säkra hela matchen. det får bli dagens taktik.

Var på ytterligare en "flatfest" igår. Haha. så intressant med alla intriger. haha. herregud. fattar inte hur man orkar. Men de e roliga brudarna. Tur att jag har min micke annars skulle väl jag med bli inblandad. hehe.

Får se vad som händer ikväll. Funderar på att gå ut o käka jag o micke. Det skulle vara jävligt mysigt. men samtidigt så är jag fan sugen på att festa. Som alltid. haha.

Nu har jag inget mer att informera om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar