22 september 2006

blå blå droppar små..

Jaha. då var detta ett blått land. styrt av någon som öppet propagerade FÖR Bush. tevligt. Jaja, ska inte tjata. Orkar inte. Ska inte diskutera detta med någon förren om två är eller så när vi ser resultat/nederlag

Våra grannar är CP. en hund som skäller VARJE morgon. En idiot som spelar musik åtta på morgonen. Jag blir knäpp. Så får vi skit för EN fest som vi har. Kul det här. Kanske borde starta krig här? Jag är säker på att vi vinner om vi följer min strategi =)



fin. han är så fin
visst är det otroligt att man kan bli mer och mer kär i någon man varit tillsammans med i två år? Jag känner att mina känslor bara blir starkare och starkare. Vi blir starkare och starkare. Utan varandra dör vi. I alla fall inombords.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar