28 september 2006

tv-serier!!


Jag lever för dem. jag älskar dem. dem är underbara och givande haha. Jag skulle kunna se hur mycket som helst av dem. de underhåller mig som ingen annan kan. One tree hill, house, gilmore girls, weeds, lost, las vegas, Love monkey, desperate houswifes, the class, prison break, entourage osv osv osv.. Det går att sysselsätta sig i timmar, dagar, veckor om man så vill..
Men House är ändå den absoluta favoriten.

Jag fösöker sluta röka helt. men det är fan inte lätt. inte när man dricker alkohol =) varför har man så svagt psyke? Jag har inte några abstinensbesvär ens. jag kan vara utan i två veckor utan att de rör mig i ryggen. men så fort de finns tillhands eller så fort ja tar en öl så... mm de går liksom inte låta bli. dålig självdiciplin kallas det. ja vet!!!

jag vet inte hur jag ska göra med fotbollen efter vintern. jag vill spela. men om vi ska byta tränare igen så vet jag inte hur motiverad jag kommer vara. Jag vill göra nåt för att röra på mig och för att ha nån sysselsättning mer än käka chips o kolla på film liksom. men ändå. fan. vill inte att daniel ska sluta ju! vad kommer vi få för pucko då liksom? fan då..
Ska nog börja spela innebandy i dagarna i alla fall.. det ska bli spännande. Kommer ja ju hålla igång i vinter i alla fall.

jaha. en helt ledig dag. har en del tvätt att ta hand om iof. och även en jävla massa disk. men det går på en halvtimma. sen då? kolla på one tre hill när det är färdigt iofs =) annars slappa. ska häma min väska hos cilla sen ska jag köpa nåt gott att äta på och bädda ner mig framför tv:n och kolla på One tre hill och antagligen några avsnitt av that 70's show med. naaaaajs. hade dock varit ännu trevligare med sällskap..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar