31 oktober 2006

Fan fan fan fan ..

Johnny jag tänker på dig nu. Jag vet exakt hur det känns. Om inte lite värre. Jag blev ju hånad o lurad ännu en gång av samma människor. Men jag finns här för dig om du vill prata. Dygnet runt. Kom ihåg det.

Jag får ont i hjärtat av det här.
får hatkärlek till allt. blir förvirrad och förbannad. vad håller jag på med?
dessutom är det den 12 november snart och sen den 16. datum jag vill radera. vill inte minnas. vill sudda bort. sen är det den 2 december. då vill jag dö. fy fan för er två. jävla äckel.
färlåt. men jag blir bara så arg. vad fan hade ja gjort er? varför lekte ni med mig IGEN? räckte det inte en gång? Var era liv så ospännande just då? Hoppas faktiskt att det inte löser sig för henne. att hon e dumpad och får bo på gatan. (detta säger jag NU i ett svagt ögonblick. bara för att jag är arg. men det är skönt att få ur sig)


Nu är det jättefint väder ute. Sol och höstkyla. Jag borde verkligen ta en långpromnead med mp3-spelaren. Men orkar jag? Jag är ju så jääääävla lat. Men det skulle göra mig gott. Verkligen. Hm. ska tänka på saken i fem minuter...

fem minuter senare;
ja nu jävlar går jag iväg. en långpromenad med mp3, cigg och cola.. det är grejjer det.
Har inte kommit iväg än.. Blir en fika med Jeanette i stället vid tre. Blir en kort promenad till stan.

Fan. Tiger Lou är fan det bästa som hänt musiksverige. Det stör mig så förbannat att Hon förstört hela den skivan för mig. Hela skivan ger mig ångestkänslor och illamående samtidigt som den är underbart bra. Skum känsla. Jag blir förbannad och samtidigt glad av den. Kan lyssna på några låter, sen måste jag bytam annars börjar jag gråta.. snart ett år sedan exakt. usch.
Snälla släpp en ny skiva snart så jag får älska musiken utan ångest.

1 kommentar:

  1. vi har aldrig pratat "på riktigt" bara via msn...men ändå...ja du vet vad jag menar!tack för allt...
    /kram johnny

    SvaraRadera