30 oktober 2006

Höst..

Nu är det höst. Ja nästan vinter. Köpte mössa och vantar i går. Jag tyckte de var fina. Det tyckte inte Micke. Haha. skiter väl ja i! Dessutom känns det att det är vinter snart för mina läppar är så jävla torra. Jävligt irriterande. Hittar inte mitt lypsyl heller så nu sitter jag här o slickar mig om läppen fast ja vet att jag inte borde det.

kan inte åka till johanna den tionde. så det får bli den sjuttonde i stället. missar dennis lyxzen. men han skulle visst ta me sin klubb o komma till lkpg i vår så jag får vänta..
Som sagt. åker upp helgen den 17-19 i stället. det passa egentligen bättre. då jobbar micke HELA helgen så då kan ja inte umgås me honom ändå. =) Är mest ivägen när han vill sova.

Kanske åka till eskilstuna i helgen. Hälsa på Malin. Får se. beror på vad det kostar. Ska egentligen spara pengar den här månaden ju. Men va fan. Nåt måste man väl få göra..

Jag har verkligen inget kul att skriva om. är mest trött och uttråkad. Spelar betapet med Linda och väntar på att kunna gå o lägga mig. Trött som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar