28 oktober 2006

Lördagsblaj

Gillar den här bilden starkt. Men snart får jag min riktiga kamera. Det ska bli kul.
Idag fick jag en del paket. De var fina. Lampa, strumpor, popcornskål t.ex. tack alla snälla familjepersoner =) Idag är jag oxå extremt trött. Var ute igår. På L'orient. Det var skitkul. Bra musik som fan, heeela kvällen verkligen. Länge sedan jag dansade så mycket. Saknar kvällarna på Platens för två år sedan när man kunde dansa timmar i sträck. Saknar JOhanna! Men ska till henne den 10 november. Det ska bli roligt. Ska till debaser den 11. Dennis Lyxzen ska spela skivor o Lost patrol band spelar med. fan vad najs det kommer att bli! Förresten. Johanna är kompis med Robyn. Henne som hon grät till på hultsfred förra sommaren. Det tyckte jag va ett kul sammanträffande. Hihi.. Robin C står det i Johannas mobil. Haha.. som om jag skulle bli kompis me Jocke Berg liksom. Höhö..
Jag är så trött idag. Ska nog sätta mig framför tv:n och kolla på det senaste avsnittet av OC! Japp, det är sant. fick ner det igår. det har inte ens gått i USA än. Kan bara bli en magisk timme. I just love that man: Seth Cohen. Han är fan i mig den sexigaste icke riktiga personen jag vet. Sexig för att han är rolig, smart och rolig och har snygga kläder och är rolig och har bra musiksmak och är rolig..

1 kommentar:

  1. Anonym8:42 em

    Halloj! Du är ju för go! Hahaha... Det är väldigt underhållande att läsa dina bloggar... Men du visste ju inte att du börjat bli gammal... :-) Tänkte att jag måste gratta. så, lite i efterskott, GRATTIS!

    kram kram

    SvaraRadera