4 oktober 2006

Utbildning. gaaah.. what the fuck..

Jag vet inte. men jag tror. jag tror jag hittat rätt. har tänkt förut på detta. men nu börjar jag känna att det här är vad jag vill. det här vill jag göra.

https://webb.ky.se/Utbildning/UtbildningVisaAktuell.aspx?id=3337&sort=U

Jag vill jobba med ungdomar. jag vill jobba med dem som har det tuffast. jag tror jag skulle vara bra på det. jag vet att jag är bra på att jobba med barn/ungdomar i allmnhet och jag tror detta är vad jag ska och vill göra..

Nu slipper jag även att flytta. slipper tvinga med micke. det hade jag aldrig klarat. det hade slutat med ett jobbigt avbrott och en ensam tania i skåne. jag vill bo här. jag trivs här. jag har äntligen hittat lite stabilitet i mitt liv. vill inte börja om än en gång. det är bra som det är nu.

Men snälla ni, om ni vet nån som har en lägenhet, 2:a eller 3:a för 4000 - 5000 kr i månaden, säg till! jag vill flytta. NU.

I just like him so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar