22 november 2006

Fan också..

.. fick ett samtal från johanna. visste inte var jag skulle ta vägen. vad skulle jag säga för att trösta henne? Jag började själv gråta. vet ju precis hur ont det gör. Men kändes skit att inte kunna ge några råd som jag själv kan stå för. Blev liksom fel. Ville säga åt henne att be honom dra åt helvete och aldrig mer prata med honom, men så sitter jag här själv i den sits jag gör.. Fan. Det gör ont i mig att jag vet hur jävla förbannat ont det gör i henne nu. "jag känner mig så jävla maktlös" sa hon.. mm... jag minns det..
vill bara ha hem henne nu så hon kan få gråta ut. ÄLSKAR DEJ JOHANNA

I alla fall.. På fredag ska jag vara med och arrangera den nya pop/rock - klubben på Platå. Ska bli grymt kul. Hoppas på mycket folk och bra musik(musiken VET jag redan nu att den kommer bli underbar).. På lördagen blir det att gå upp klockan 05.30 och åka till växjö och spela cup. Ska bli riktigt kul. Men kommer vara dödstrött. men men. Så får det vara..

Jag gör saker om dagarna igen. det känns så bra. nu är jag mitt gamla vanliga jag till 100% igen. Känner mig trygg i mig själv och med micke. Har mina egna vänner, mina egna sysslor och min egen tid. Nu är det som det ska igen. Det har tagit tid, men det har det varit värt. Det värsta jag gått igenom, men det har ledit till det bästa i mitt liv med..


tihi.. tillbaks.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar