23 november 2006

trött!

hur kan man vara så här trött. Ringde jobbet precis. orkar verkligen inte jobba idag. Sitta i telefon i fyra timmar hade fan inte gått. Mina ögon kliar och jag känner mig sjuk. Fattar inte varför. Men jag har redan jobbat så pass att jag får pengar denna månad. missar 600 på att inte jobba idag och i morgon, knappt. Det får det vara värt. Dessutom vill jag kunna finnas här för johanna idag. vill att hon ska känna att hon kan åka hit när som. Usch. Kan inte sluta tänka på henne. Mår rätt kasst av det. Jag satt med henne i telefonen igår och vi bara grät och grät. Hon bad mig om ursäkt för att hon inte förstod mig tillräckligt förra vintern, att hon inte fanns här för mig som hon borde. va fan, så har jag aldrig tänkt. verkligen inte. lilla älskade vännen. fan..

köpte ny mobil igår..
Den svarta. Jag tycker om den som fan. Min förra var ju rätt trasig så..
leksaker är alltid kul =)

fan, idag var jag trött och grinig. Och det gick ut över micke. känner mig så jävla kass när jag är sån. usch. Helt otroligt att han står ut =) ne då. men jag måste fan tänka mig för ibland. verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar