24 november 2006

Inte idag!!


Jag vill verkligen inte vara sjuk idag. För första gången på 1,5 år ska jag, johanna och sandra gå ut ihop igen ju. Och jag skulle hjälpa till på platå, och jag skulle ju dansa fan i mig, och i morgon är det cup som är viktigt att jag är med på för vi är bara tio stycken ju! Jag vill bli frisk. Måste ta mig ut snart i alla fall. måste till federal och köpa nya töjörhängen, för jag mitt smartskaft har tappat bort ett av dem. =) Så jag ska duscha och sen bege mig neråt stan. Det kanske hjälper vem vet.. eeeh... kanske..

eller inte.


bläää

ska fördröja min dag med en sån hära lista:

HAR DU
Förföljelsemani: Neeee
Tvångstankar: En hel del
Någon annan psykisk sjukdom: haha. vet inte?
Färgat håret: hm, hela tiden sedan jag var 12 typ
Brutit några ben någon gång: Nope
Några piercings: En, I näsan (septum)
Bra självförtroende: När det gäller min personlighet JA, När det gäller mitt utseende NEJ
Komplex: Finns det någon som INTE har det?
Kysst någon: Jovisst
Varit kär: Alldeles för många ggr. Men kanske 3 ggr på rikigt
Rymt hemifrån: Höhö. jaaaaa sist när jag var 14

HUR
Går du: Alldeles för jävla fort säger alla
Svarar du i telefonen: "Aaa, det är Tania"
Mycket pengar har du: Så att det räcker och tar slut varje månad
Ofta bäddar du sängen: Lite halvt om halvt varje dag
Ofta städar du: För sällan
Många stör du dig på: Massa

TROR DU
Att du kommer bli något: Är jag redan..
På gud: Nej. inget sånt
På rymdvarelser: Ja, någonstans finns det liv mer än här.
Att folk tycker om dig: en del hoppas jag verkligen =)
På ett liv efter detta: Nope.

ÄR DU
Förstående: Joo!
Öppensinnad: Hyfsat
Arrogant: Lite för ofta ja
Osäker: Ibland, men mer sällan än ofta
Intressant: Ja för fan!
Hungrig: verkligen
Smart: Ja
Barnslig: Ja, på rätt sätt
Liten: I jämförelse med vad?
Rolig: Ja!
Pratglad: ibland
Organiserad: Sådär va..
Blyg: nej
Sentimental: Alldeles för mycket..
Attraktiv: eeehhh, ibland så..
Ansvarsfull: Mm.
Vegetarian: Nope.
Respektingivande: Det tror jag faktiskt
Ledsen: ibland
Glad: oftast
Pålitlig: Höhö, om Du är det.
Svår: Lite grann säger de..
Lätt att förföra:haha, jaa. fråga micke
Bra på att ge komplimanger: Nja.. bättre på det än att få.

VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: va fan.. båda
Telefon eller internet: Sms
Musik eller tystnad: Musik
Tjejer eller killar: Både och..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar