26 november 2006

gay-klubb, fylla, bakfylla

Var på joy igår. fan vad kul det var. tur med att jobbarkompisen linda jobbade där så att min alkohol blev nästan gratis och lite starkare än vanligt. =) jag och Lina röjde på dansgolvet bland alla bögar och flator. De spelade I's raining men och jag insåg att jag var typ den enda tjejen där som kunde sjunga med i den och faktiskt mena det lite.. haha. kul. Får bli att gå dit när det inte är 80-talstema så kanske det är folk där som är under 30 med. hehe. men kul hade vi i vilket fall.. (jag fick dessutom veta att Hanna egentligen heter Hanna-Sara. spännande namn. fint ju!)

Idag är jag däremot JÄTTEseg. Blir en slapp kväll framför tv:n och Inter (heja zlatan). I morgon är vi lediga båda två och funderar på att gå till simhallen. simma, bada, basta... skönt!

japp, nu är det bestämt. blir ett div 5 lag med turabdin nästa år. Fy fan vad kul det ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar