6 november 2006

It continues...

Ska jobba inatt med. och nästa natt. Fyra nätter i rad.
Får sjukanmäla mig på telejobbet. För de blir assura när jag byter bort alla mina tider.
Men va fan. 4 timmar där ger mig 290 kr efter skatt. 11 timmar natt ger mig 1000 kr ungefär.
UNDRA vad jag föredrar. Hehe.. Ganska skönt att få ihop över 4500 på fyra nätter faktiskt.
Precis rätt vecka med. Micke börjar klockan sex, måste upp vid fem, gå och lägga sig vid tio.. Då åker jag till jobbet.. Fast det skulle vara trist i längden. Vill sova bredvid honom ju!!

Den här månaden är rätt skoj. I helgen e jag helleldig. Ska ha fest på fredag. Japp, DU är bjuden.
Nästa helg åker jag upp till Johanna i sthlm. asnajs. Sista helgen i månaden ska jag åka till växjö och spela cup. SKitkul det med... japp november blir en bra månad helt klart.

Jag lyckades ta ett bra kort på mig och micke igår. Det är inte ofta.




förresten. jag har med en bilddagbok nu.. www.soisay.bilddagboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar