7 november 2006

tankar.

om en timma får jag gå hem. Hem och sova. Är så otroligt skönt att sova när man är helt slut. när det inte finns en chans att man kan hålla sig vaken. att somna utan att behöva ligga och tänka på saker. för är det något jag gör så är det att tänka för mycket. älta. men jag börjar bli bättre på att inte älta. jag har börjat tänka lite realistiskt. inse hur det är. att det är bra! verkligen jättebra. Men kanske är det mest för att jag känner mig nyförälskad. kan man vara så här kär efter två år? Efter alla dessa svek mot varandra? tydligen. hade det varit för 8 månader sedan hade jag aldrig kunnat jobba fyra nätter i rad. mitt psyke hade inte klarat av det. nu är det självklart att jag gör det. behöver pengarna. sa det till erika idag. att pengarna har styrt mitt välmående så sjukt mycket det här året. kanske hade jag kommit ur det snabbare om jag ahde haft ett jobb, stabil ekonomi. jag är rätt säker på att processen inte hade varit lika lång. jag ahde inte haft flera saker att oroa mig för då. jaja, nu ältar jag IGEN. =) haha.

ska städa lite här. och sen väcka sofi.. sen är det banne mig dags att åka hem. En natt till.. sen blir vardagen lite normal igen.. saknar att sova bredvid micke. känna hans lukt.. saknar. älskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar