4 november 2006

Lördags. kamera. öl?


Jaha.. här har ni lite bilder från min NYA kamera =)

<-------- där ser ni hur normal syrrans unge WIlmer är. "tuta då Pierre, tuta då..."





Som sagt fått min nya kamera nu. Födelsedagspresent från micke. Bästa presenten. =)
Funderar på om man ska ha en sån där biddagbok, men vet inte. Hm.. jo men va fan. alla vet ju hur mycket fritid jag har så... haha. måste ju fylla ut den med nåt viktigt. Haha.

Idag är det lörda. Jag tvättar, städar och diskar. Vet inte om jag ska göra nåt så mycket mer. Micke jobbar till 19 idag. Sen ska han gå o lägga sig skapligt för att jobba 7 på söndag igen.. så det blir en lugn kväll här hemma. Men vem vet, kanske nån som vill hitta på nåt. Linda kanske ville dricka lite öl o snacka skit. Det tyckte jag lät billigt och bra. Ingen utgång eller så. Bara snacka gojja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar