5 november 2006

Jobba natt

De ringde idag och frågade om jag kunde jobba natt.
1200 kr extra denna månad som VERKLIGEN behövs..
Så jag sa jag. såklart.
Första gången jag jobbar natt.
Undrar om jag håller mig vaken.
klockan är 01.25. ska vara vaken till 08.30..
men det ska nog gå. Har kollat på När lammen tystnar
och väntar på att Stekta Gröna Tomater ska börja..
Sen har jag lite äppelpaj i kylskåpet att äta med. hehe.
massa skitfilmer med om ja vill.
Slumra till lite är tillåtet så..
men jag har alldeles för få cigg för det här. haha- en kvar. inte bra det!
fast jag är så mörkrädd så jag vågar knappt gå ut ändå.

faaaaan. jag börjar bli tjockis alltså.
på riktigt. Tror inte jag haft sån här mage på.. hm... inte någonsin.
Usch. Gillar det inte alls.
fan. jag brukar inte bry mig.
men det har aldrig gått så här långt heller.
blääää.


tur att jag har micke. att han vill ha mig ändå.
men snart känns de som han inte kommer vilja det.
jag ser hemsk ut naken faktiskt.
tycker jag..

fan vad patetisk jag låter. men det är så jag känner.

Om två veckor ska jag till Johanna och stockholm!
Yeeeey. längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar