19 november 2006

johanna..

Saknar henne. det kände jag som fan när jag va uppe i stockholm nu i helgen. Henne och rebecca. De saknas mig som fan. men johanna och jag ska ta tag i det här mer nu och ses lite oftare. Och rebecca kommer hem om 3,5 vecka och är hemma till sommaren. Himla bra!

Stockholm va bra. Mest så slappade vi. Inga hårda utgångar. Inget supande. Bara slappa, umgås och snacka skit. Lite göra stan med. Köpte en kofta och två linnen. Helt ok. Sen fick ja rycket på lördagen och letade upp första frisören och klippte mig. Kort.. och färgade svart.. Trivs som fan i det.

Det var grymt kul att träffa gabriella med. vi har itne setts förut. Bara pratat på msn i flera år. Vi minns inte ens när vi började prata. haha. hon trodde jag skulle vara lång. det var jag inte. =) Nästa gång jag e i sthlm måste vi hinna ses lite längre stund! Trevlig flicka det där..

det var första gången jag var i stockholm och kände känslan av att det ändå skulle bli skönt att åka hem. att komma hem till micke. till linköping. annars när jag är iväg sådär så brukar ja alltid ha ångest över att åka hem. vill stanna kvar. Men nu var det verkligen bara skitkul MEN ändå skönt att få åka hem. Klarar inte riktigt inte av stressen i stockholm. HATAR när det är som i Mjölby, men trivs inte heller i atmosfären i storstaden heller. Linköping är så mysigt lagom. Lagom är ett bra ord.

Jag vill att micke ska komma hem från jobbet nu så han får se min frisyr =)
och så vill ja krama honom!



och jag fortsätter hånskratta åt denna patetiska människa. otroligt pinsam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar