16 november 2006

Folköl.

igår var en otroligt slapp dag. jag och micke lämnade inte lägenheten mer än när han var och köpte frukost. Men vid halv tio på kvällen kom rastlösheten och vi tog varsin öl som fanns kvar sedan festen i fredags. Sen kom vi på att vi ville till Platens så jag cyklade till konsum och köpte ett sexpack folköl. De hävdes ganska snabbt och Tania var full på folköl för första gången i sitt liv. I alla fall lite onykter. Sedan gick vi till Platens, där kunde vi räkna de vi kände på en hand. Simon, Hanzi, Johanna, hm... ingen mer.. haha. Men vi hade kul ändå. Vid två, tror jag att den var, gick vi hemåt, stannade vid en rullande kiosk och köpte hamburgertallrik. Mums. Sen somnade vi. eller nej, det var en lögn... men vi somnade senare... efter.. =) Älskar när det händer saker man absolut inte räknat med. Särskilt när de händer med Micke. Nu ska jag vara ifrån honom två nätter så det var nästan tvunget att hända nåt sånt där!

Patetiskt.. det enda jag kan säga. Ni vet vad jag menar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar