15 november 2006

Stockholm.

På fredag morgon bär det av till Stockholm. Först fika/luncha med Therese, sen kanske träffa Gabriella. Kul. Har inte setts i verkligheten, men pratat om Kent och om allt i livet under flera år nu. Hur kommer det sig att vi började prata??? Jag minns inte.
Sen så är det Johanna för hela slanten ända till söndag kväll då bussen går hem igen. Vi ska strosa runt på Söders gator, fika, tjattra, shoppa, supa. hehe. Sen hoppas jag få äta på restaurangen där hon jobbar, tydligen bästa sushin i stan. I like.
Jag ska inte glömma kameran, har ju inte ett enda kort på Johanna sedan 2005.

Jag är trött precis hela tiden. Chefen sa till mig att käka vitaminer. haha. Han tycker jag är sjuk lite väl ofta. Nämen? Konstigt det där. höhö. Idag sov jag till ett. Sedan gick micke o köpte frukost. Mysigt. Kollade på nyaste Gilmore Girls.. Nu glor han på Clerks II och jag sitter här..

Förresten. jag vill VERKLIGEN klippa mig kort igen... och färga håret svart.. jag ska nog göra det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar