11 december 2006

Fördriva tiden















Det är måndag. Skulle ha tränat men det blev inte så. Känner mig halvkrasslig och går på penicillin så jag stannade hemma. Får träna på onsdag i stället.
Så nu sitter jag och pratar med Sara på msn. Vi pratar om huruvida man kan önska sig "Seth Cohen" i julklapp eller inte. Jag tycker man borde kunna det fan.Vad tror ni? Går det att ordna. Helst vill vi ha honom, Johnny Depp och Shannyn Sossamon i en fyrkant. Jääävlar vad ful jag skulle känna mig. Men fatta hett.

Gaaaaaaaaaah.


Johannas fina ord berör mig. som FAN

Den sista dynamiten gick åt
när hon sprängde skallen av sig själv
&släppte ut alla tankar
hon tagit som gisslan

-det är över nu
viskade verkligheten i hennes öra
men hon kunde ingenting höra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar