10 december 2006

Söndagsbabbel

I fredags var vi hos storasyster i mjölby. käkade mat, för min bror ska åka till afghanistan och laga mat åt alla militärer. Genom Nato tydligen, trodde det var genom FN. men sak samma. Lite småläskigt känns det ju. Men det blir nog bra. Liberia var nog värre. Efter maten åkte jag ooch micke hem igen. Träffade Nettan på tåget och mötte Anna på stan. Gick hem till oss och där väntade Kotten på oss. Satt och softade och drack en del sen bar det av till Platens. Det var roligare där än vad det varit på minst ett år. Hade faktiskt jättekul JÄVLIGT jobbigt bara att folk ska påminna mig om skit och få mig på dåligt humör. Men men... Det var kul 98% av tiden i alla fall. Det är ju bra =) Lördagen var jag bakis. Jag Anna och Micke köpte pizza och cola, kollade på en hjärndöd film: american pie FEM. haha. så fruktansvärt kass film. På kvällen spelade jag match. Vi förlorade BARA med 7-1 =) Jag gjorde målet. woohooo. dribblade av fyra pers och gjorde mål. Helt ok. Kul med innebandy som fan. Men idag skulle ja träna fotboll, men vi var för några där så nu sitter jag i mjölby hos min mor och fördriver tiden medan hon lagar mat åt mej. bortskämd, ja veeeeet. Sen ska jag hem, kolla på Arsenal-Chelsea.. sweet. Söndagar gillar jag starkt. I morgon är det måndag. Måste ta tag i jobbet, få lite gjort och försöka få tag i de som vill ha mig på intervju, om de vill det fortfarande?? Sen ska ja jobba tis-tors och sen är det fest torsdag och fredag och lördag. Hehe. hårt det. Men fan va kul. Så ja, det var mitt liv i några rader det...

PÅ TISDAG KOMMER REBECCA HEM!!!!



ok. säg aldrig att jag är töntig och fånig när jag är ledsen. är jag ledsen är jag inte det för att jag vill det, utan för att jag är just ledsen. Och är jag sjuk så är jag sjuk. Inget jag kan rå för eller som jag tycker om. Fuck you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar