5 december 2006

Jag är en nörd

Bara för att jag är sjuk så får jag skriva hur mycket jag vill i min blogg. Hitta den här på någons blogg:

Inledande
01.Fullständigt namn: Tania carlson Sincic
02.Din ålder: 22 år
03.Födelsedag: 24 oktober
04.Syskon: lillasyster, lillebror, lillasyster nr2, storebror, storasyster
05.Hårfärg: svart (brun egentligen)
06.Ögonfärg: brun
07.Skostorlek: 36/37

Förhållanden
01.Vem är din bästa vän? Micke, Rebecca och Johanna
02.Har du en pojkvän/flickvän? Ja
03.Hur länge har ni varit ihop? 25 månader
04.Hur långt var ditt längsta förhållande? Det jag är i nu
05.Vem kysste du senast? Micke of course

Grejer
01.Var shoppar du helst? H&M, Weekday, Internet...
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? Har en piercing i näsan, septum
03.Hur många skor har du? kanske 10?
04.Hur många par byxor har du? typ 10 det med men använder bara 5
06.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? verkligen inte. Smycken är inte min grej

Favoriter
01.Färg: Svart och vit
02.Mat: Allt =) Potatisgratäng är en favorit
03.Killnamn: Andreas, Alexander
04.Tjejnamn: Jouline
05.Ämne i skolan: gympa/matte
06.Klädesplagg: t-shirt
07.Sport: fotboll, innebandy
08.Musik: typ det mesta som INTE spelas på rix FM
09.Fras/mening/uttyck: bajs
10.Raggningsreplik: hej?

Har du någonsin…
01.Snusat? ja
02.Rökt? ja
03.Hoppat bungee jump? nej
04.Brutit mot lagen? ja
05.Fått dig själv att kräkas? ja
06.Nakenbadat? ja
07.Varit kär? mm..
08.Börjat gråta för att få som du vill? haha ja förlåt men det är sant

Extra grejer
01.Tar du droger? nepp!
02.Vad använder du för schampoo? nåt billigt skit.
03.Vad är du mest rädd för? mörker och det/de som gömmer sig i det
04.Vad lyssnar du på just nu? ljudet av datorn, brummar lite
05.Vilken bil skulle du vilja ha? ingen, ska ha körkort först
06.Vem fick du senast SMS ifrån? Camilla
07.Var vill du gifta dig? OM jag ska gifta mig blir det utomlands. SKA vara varmt
08.Hur många MSN-kontakter har du? kanske 120?
09.Hur många av dem är online just nu? ungefär 25

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? Pizza
02.Tränar du? ja
03.Hur ofta? 2-3 ggr i veckan
04.Guld eller Silver? silver
05.Vilken film såg du sist på bio? Borat
06.Vad vill du helst av allt ha just nu? INTE ont i huvet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar