5 december 2006

ge mig ett svar då.

Vaknade i morse vid sex med huvudvärk till tusen. Gick uppoch tog alvedon. Det gick över lite grann. Jag var vaken hela dagen. Kunde inte sova för att jag hade ont i huvudet. Hela dagen känner jag mig väldigt trött. Vid tre kom Micke hem. Då lade jag mig i sängen. hade fått tillbaka huvudvärken fast tio gånger värre, den här gången värkte det bara över höger öga och höger tinning. Jag somnar tillslut, kan inte ha ögat öppet då värker det. vaknar en timme senare, värken kvar. Ställer mig upp, känns som jag ska svimma. Men det gör jag inte. Jag går på toa. Strax är huvudvärken borta och kvar är en liten dåsighet.

Så här ser mina "dåliga" dagar ut nu för tiden. JAG ÄR FÖRBANNAT TRÖTT på dem och vill veta vad som är fel på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar