4 december 2006

ledigt!

Idag är en ledig dag. skönt. jobbat 22 timmar i helgen. Så det är jag värd. Önskar jag hade lite mer att göra bara. Men ska städa lite, diska och så. Sen ska jag försöka ta tag i det där fotoalbumet. Börja sätta i korten från 2005 =)

Nu har jag rökt NOLL cigg de senaste två dagarna. Mycket bra. Det verkar funka den här gången.

December blir en kul månad. Händer en jäkla massa trevliga saker. Ser fram emot onsdag, och sedan den 14 (Timo) och den 16 (Alaska och Wendy). Sen är det julafton (myyyys) och sedan juldagen med utgång i Mjöööölby. Sen är det nyår. Japp, en kul månad detta. I like.

Allt känns ganska bra nu. Jag är bara trött. Men jag hoppas få reda på orsaken nu i veckan. Skulle lämat urinprov idag igen, men glömde bort. Får åka förbi i morgon precis innan jobbet helt enkelt.


Den 12 kommer Rebecca hem. Som jag har längtat.

det bästa med julen är pepparkakor. Så förbannat gott.

söt eller söt? Gillar hans sexiga armar!

1 kommentar:

  1. Anonym3:34 em

    Hej på dig. Kul att du hittade till min blogg så jag kunde hitta till din.
    Jättelänge sen man såg dig, hoppas du har det bra.

    Puss puss o tack för komplimangen
    Cici

    SvaraRadera