2 januari 2007

sjuk.

Jag kände att i morgon (idag) ska jag gå till jobbet och sen gå på onsdag och torsdag med så blir de nöjda. då jobbar jag tre dagar i stället för två. men under nattens gång har jag svettats mer och mer, hostat mer och mer. I morse när jag vaknade var munnen torr, halsen gjorde ont o svetten rann. FAN. jävligt passande då. Jag har fan inte råd att vara sjuk. och vill ja ha kvar jobbet har ja dessutom inte tid att vara sjuk. Snart tröttnar de fan på mig. Även om jag har tröttnat på dem för länge sedan så är det inte vad det handlar om. Jag måste ju ha ett jobb eftersom jag inte får alfa-kassa elelr soc så är det liksom jobb elelr helt pank att välja på. så även om jag vantrivs som fan på jobbet (telejobbet, inte det andra) så måste jag, MÅSTE jag jobba där.. Skulle ha tränat idag med ju. Men det var tydligen MASSA springa så helt ledsen är jag inte. haha. Jag är så jävla lat.

Snart kommer Rebecca förbi tror jag. Får väl se. vet inte vad hon gör. Skulle till ikano sa hon, men det stänger 20 och klockan är 21.. hon skulle kanske nån annanstans med iofs.. sälja sin mobil tror jag.. vill ha chips o cola som hon skulle ha med. Haha. jag vill ha hennes sällskap med så klart!!

Ja ja... tycker helt klart inte om att vara ensam hemma och sjuk. Så jävla tråkigt. jag vill att micke ska vara hemma med mig då. Kolla på massa film med honom. Inte ensam. det har jag gjort idag. Självklart ser jag två svenska tragiska historier om misslyckade förhållanden och familjer. Smart drag Tania. Känns ju inte direkt bättre nu. Jag kanske skulle ta och spela lite Wii. Det är ju ganska kul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar