29 januari 2007

tidsfördriv.


först och främst- lyssna och NJUT: www.myspace.com/juvelen


Snodde en lista från min syrras blogg:


Förstående: ja, men har ibland svårt att visa det
Öppensinnad: som fan. kul med allt som inte är som mig själv
Osäker: i de konstiigaste lägena
Intressant: of course
Hungrig: alltid
Smart: ja de säger det
Barnslig: barnslig JA omogen NEJ
Rolig: Jag skrattar åt mina egna skämt
Pratglad: i fel tillfällen
Frågvis: nyfiknast i världen
Organiserad: Haha inte alls. lappar och grejjer o kläder överallt
Hälsosam: önskar jag var
Blyg: nej inte speciellt
Sentimental: ja fy fan
Lättförstådd: inte ett dugg
Lätt uttråkad: eh. japp. det märker ni väl ? blogg, bilddagbok, helgon, lunar osv osv
Ansvarsfull: när det gäller så jaaa
Vegetarian: verkligen inte. det är för gott
Besatt: internet
Arg: blir jag ganska lätt
Glad: utåt sett alltid..
Pålitlig: om DU är det så
Laglig: eh.. här laddas det ner saker dagligen, så nae..
Filosofisk: hm.. nja..
Svår: folk tror jag är dryg?
Positiv: haha. jag är fan tragiskt negativ
Lätt att förföra: nej. fast om du är skitsnygg eller om jag är skitfull så går de bra ändå
Bra på att ge komplimanger: har blivit det på senare år!
Bra på att få komplimanger: helt klart sämst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar