30 januari 2007

jobb..

sitter på jobbet. vet inte hur det är. om det är tillåtet att sitta på nätet. men så länge jag skötetr mig och ringer lika mycket så borde det inte vara någon fara ju. för jag ringer ju hela tiden och skriver ju bara när det håller på att leta efter en ny kund för mig att prata med.. tuuuuuut ..... tuuuuut.... tuuuuuut ..... tuuuuuut.... nope, ingen som svarar just nu. tråkigt. Det har inte gått så bra de första två timmarna idag. tror jag tjänat 30 spänn extra bara. inte bra det inte. men men. har fram till 21 på mig. det ska nog gå bra. jag gillar mitt jobb faktiskt. och det är otroligt befriande. har inte kännt så här sedan jag jobbade inom fritids 2004. det är kul att gå till jobbet igen! jag vet att jag tjatar om det, men det är så jävla skönt! jag orkar gå upp om mornarna, jag orkar le när jag går iväg, jag orkar komma hem och vara glad. jag orkar!

På måndag ska jag och rebecca till lager 157. jag har ångest. för jag kommer få köpa kläder som är lagom nu men som jag INTE vill kunna ha i framtiden. varenda jävla plagg är för litet som jag äger just nu. helt jävla sjukt. för ett halvår sedan var allt för stort. nope. ja ska skärpa mig med träningen, försöka gå på alla träningar som jag hinner med och framför allt inte äta så förbannat mycket chips haha. men det är ju så gott så det är fan svårt. men jag SKA. =)

nehe. inte mycket mer att rapportera från mit spännande liv. ska fortsätta jobba..

1 kommentar:

  1. Anonym10:30 em

    Hej! Jag håller med dig om chipsen. Ja har själv fått en liten fin chipskagge. Men jag vill kalla den min livsnjutarkagge.

    Ja kanske tittar förbi på fredag då, men det kommer göras nykert. Men nog kommer ja vara het på singsataret ändå...


    Häj håpp // Anna The godess

    SvaraRadera