5 februari 2007

Kläder!

Kom hem nyss, från Lager 157. Hittade en hel del. Kanske inte det roligaste men ändå bra saker. Ett par baggyjeans, en luvjacka, tre linnen, skor och en t-shirt till Micke. Allt detta för 1200 kr. Finemang. Jeansen var bästa. Ett par jeans som döljer min JÄVLA viktökning som jag verkligen INTE tycker om. Brukar inte bli sån här. Men nu är det värre än.. värre än... äh ja vet inte. men VÄRRE. haha. USCH!

Den här veckan ska jag jobba tisdag till lördag. Helt ok för det är bra tider. Ska INTE festa denna vecka. Ska spara pengar. Ska heller inte röka. Spara pengar (och lungkapacitet). Ska jobba, träna och hänga hemma med film.

Jag vill fan inte ha mer vinter nu. Det räcker. Jag längtar såååå efter våren. Att gå ute utan att frysa, Utan att behöva ha massa kläder på sig. Bara gå omkring med mp3:an på högsta volym och le i vårsolen. DET gillar jag!

Nu måste ja fixa med csn, vill inte betala på lånet i ett halvår. Känns helt meningslöst. Får väl se vad de säger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar