5 februari 2007

lägg ner

alltså. jag vet vad som hände den kvällen. och vad än ni säger så slog sandra av en keps från en killes huvud för att han knuffade upprepade ggr med flit på henne. Japp. så var det. Sedan fick vi utstå både det ena och det andra och han var tvungen hämta hela sitt "gäng" för att bekräfta sin coola image inför två små tjejer. Jag vet att jag knuffades en del och sa en del saker EFTER det. men det hade jag INTE gjort om det inte var för denna feghet. jag tar inte hur mycket skit som helst! vi försökte dessutom gå därifrån till en annan sida av dansgolvet för att slippa dem och typ skita i att tjaffsa eftersom det var otroligt fånigt från början FRÅN BÅDA SIDOR. men nej nej, ni skulle absolut följa efter och börja knuffas på dansgolvet hela tiden. men nu får man höra att man inte borde knuffat tillbaka alls? För det betyder visst att jag slog någon?? Seriöst? vad tror folk? att man tar vilken skit som helst? att man ska vara rädd? jag fattar inte? Dessutom så var det inte NI som slutade.. det var vi som gick förifrån tillslut eftersom vi inte fick vara ifred av dess människor som inte ens tog reda på vad som hänt utan bråkade med oss ändå..
Det mest komiska var att jag hade glömt detta, men det hade tydligen inte andra och var tvugna dra igång nåt igen i fredags. DET var oroligt fånigt och onödigt. Jag skiter fullständigt i er och vad ni tycker om mig. jag vet att många i ert umgänge tror att ni är något och att bara för att man har MASSA vänner som kan "ställa upp" för en så är man mer än andra. Men jag bryr mig inte för jag tar inte skit ändå. jag har hellre några få NÄRA och normala vänner än en hel hög med högfärdiga och långsinta vänner.

Herregud. Linköping är en sådan patetisk stad ibland. Storstadskomplex finns det gott om!
Snälla. skärp er så kan alla få ha trevligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar