17 februari 2007

Lördag kväll

nej fy fan. halsen vill itne bli bättre, snararare sämre. Kliar och gör ont. Ögonen kliar också. Och feber har jag med. fyyyy. Jag hoppas verkligen inte jag behöver gå till jobbet i morgon. Det kommer inte bli någon trevlig historia i så fall. De är dumma om de tvingar mig. Jag kommer ju smitta ner dem. Men men.. Inte mitt problem. Jag förlorar dock 1200 på att inte gå till jobbet i morgon. Mindre skoj kanske. Men viktigare att jag blir frisk så jag kan jobba i veckan i stället.

Nu har jag sett senaste OC och det är bra! Fortfarande bra. Säsong 4 avsnitt 15. Haha. jag är en sån serienörd. Snart blir det senaste one Tree Hill och sen tre avsnitt av Ugly Betty med. Ikväll är det melodifestivalen. jag hejar fan på Sebastian. Jag bestämemr mig alltid innan jag har hört låtarna och än så länge har det funkat bra. Får väl se. Hoppas micke kommer hem från jobbet med mat med sig. Jag tänker INTE laga mat ikväll och om jag känner micke rätt kommer inte han vara så sugen heller. pizza?

Mamma har flyttat, den nya lägenheten var hur fin som helst. är nästan lite avis. jag borde åka hem o hälsa på henne lite oftare. jag är dålig på sånt där. Farmor bor 15 minuter bort ändå är jag där jättesällan. Får försöka ta tag i det där- En dag så är hon borta och då vill jag INTE ångra sånna saker som att man var för lat för att hälsa på.

Japp, mycket prat om inget alls. jag kanske borde sätta mig och göra den där band/låt-listan åt Anna som hon bett om. Svårt, men kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar