17 februari 2007

Lördag

heeeeeeeeeeeeeeeej Tania och välkommen tillbaka till bloggens värld.

Min blogg har varit död i flera dagar nu. har varit omöjligt att logga in men nu har jag löst det. Nu ska den funka bra igen. Nåt som funkar mindre bra är jag. jag är SJUK. Jag kan inte vara sjuk idag. Helt fel dag! Jag har så jävla ont i halsen och har feber. Jag MÅSTE jobba i morgon. MÅSTE. Jaja, får väl se till att bli frisk idag. På något vis som jag inte vet. Men men. det går säkert med ren vilja. Vi får väl se..

igår annordnade vi gymnasiefest i mjölby för att få in pengar till laget. Det gick inte så bra. det kom 150 st, vi hade behövt runt 200 för att gå runt. fy fan. men men.. det får väl lösa sig. Alaska spelade och det var trevligt. Fina f.d skolvänner man har faktiskt. Folk som jag borde hänga med oftare men det blir sällan så. Ska försöka ta tag i allt sånt där. Markus ska ju dessutom rita min tatuering. gäller att jag är snäll mot han :)

Denna helg händer inte mycket mer. Ska som sagt jobba i morgon. Måndag ska jag vara ledig men Jouline kommer nog hit eftersom hon har sportlov och vill vara hos Moster Tania i stora staden Linköping. Vi ska köra singstar, äta godis och se på film typ. Kul det. hehe. Senare i veckan kan det nog bli busfabriken med Wilmer. syskonen blir lätt avundsjuka annars om bara den ena får göra kul saker...

Nehe nu ska jag lägga upp lite bilder i bilddagboken!
smakprov: mammas katter Hoffa och Elvis bråkar fan alltid. haha




på återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar