24 februari 2007

Lördag

jaha, igår är över och det blev roligare än förväntat faktiskt. skittrevligt om jag ska vara tydlig. Det var evigheter sedan jag träffade Paulina och Jonna och fan vad jag kände att jag saknade dem. det finns en hel del mjölbybruttor som har lit innanför pannbenet. johanna kom inte igår. vet inte varför. hoppas hon hör av sig idag. skulle ju va bra om vi träffas nu när hon e hemma. jag jobbar sjukt mycket nästa vecka så då kommer ja inte ha tid. tycker hon ska komma till mig ikväll och kolla på melodifestivalen och käka pizza. för tyvärr kommer inte jouline till mig, hon skulle på nånting ikväll med mamma och pappa som hon inte ville missa. så hon kommer en annan helg i stället. det blir ju bra det med. jag gillar henne, hon är en skön tioåring helt klart. NÄSTAN så man vill ha en egen unge snart. fast snart är att ta i. men nån gång inom en tidsperiod på tio år ska jag helt klart ha en sån där liten kis. yes. i morrn är det innebandy klockan tio och sen fotbollsträning klockan 17. full rulle. kan vara bra för mig. i need it. beach 2007 närmar sig liksom. jag har lite olika funderingar på sommaren. vill till roskilde mer än mycket annat. men samtidigt vill jag till kroatien med micke om det skulle kunna bli av. vi får se. jag är inte den som planerar långt i förväg. fast måste ju köpa biljetter iofs. jaja, det ordnar sig. det gör det alltid hehe. jag sitter på jobbet nu. det går sådär bra idag men men. lite pengar ger det allt. det kan behövas. jag ska försöka spara en del denna månad så det inte blir så tråkigt nästa. sen måste jag sätta in lite på sparkontot med som ska vara till sommaren så jag har råd med lite semester. jag SKA vara ledig i sommar MINST fyra veckor. så är det bara. Måste sätta mig och skriva på mitt brev om utbildningen med. man söker ju inte på betyg utan bara på arbetslivserfarenhet och personligt brev. svårt. hoppas verkligen jag kommer in. vill plugga nu. veta att det bara är två år. sen fördig. en utbildning äntligen. jobb för en längre framtid sen kanske och ett fast jobb? betald semester. fasta tider. osv osv osv osv osv... DET vill jag ha.

Micke. jag. vi. det känns bra igen. äntligen. jag har haft nån svacka. inte känslomässigt. men rent fysiskt. har inte gillat att pussa o krama och det där andra ni vet.. =) men nu har det kommit tillbaka igen och det känns så jävla skönt. har kännt mig massa elak när micke bara varit snäll o gullig och jag dragit mej undan. MEN NU SÅ ÄR JAG NORMAL IGEN. :-)


det finns lite bilder från festen på min bilddagbok senare idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar