25 februari 2007

lördag/söndag

borde sova. borde verkligen sova. ska upp åtta i morgon, åka vid nio och spela innebandymatch. sen hem och äta för att sedan åka till mjölby och träna fotboll på eftermiddagen. NÄSTAN så jag hoppas på snöoväder så att träningen blir inställd. NÄSTAN alltså. Jag hatar ju snön nu så jag vet inte vad som är värst.

Lina åkte hem precis. Vi har tittat på melodifestivalen, ätit pizza och druckit äckligt mycket cola. Jag tänkte det var ok med tanke på min aktiva morgondag =) Andreas Johnson var bäst av de tävlande vilket man visste redan innan. Han eller The ark SKA vinna hela skiten. Det har jag bestämt. Sen snubblade vi över Love actually på tv4, den såg vi. gullig film. jag gillar hugh grant. det är något med honom. något. fast keira knightley (hur fan stavas det..) var ju med och hon är ju inte helt fel hon heller. Fan vad bra det är att vara bi så man har dubbelt upp att kolla på . haha. smidigt som bara den faktiskt.

jaja nu håller jag på att göra ett sånt där lååååångt inlägg igen och det var inte meningen. allt känns bara så mcyket roligare än att gå o lägga mig. men men. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar