26 februari 2007

måndag

oj oj oj vad jag är trött.
var uppe och kollade på oscarsgalan inatt. den var slut typ halv sex i morse. nu sitter jag på jobbet och är allmänt seg. men jag överlever. oscarsgalan var faktiskt väldigt underhållande. speciellt nu när jag faktiskt kollar på alla filmer som går pga att micke är duktig på det där. Så alla fimer som var med var filmer jag sett eller i alla fall hört talas om. jag tycker Pans labyrint skulle vunnit för bästa film. fast Departed var iofs också väldigt bra. Måste se babel nån dag med, har den ju hemma.. fast ikväll blir det nya avsnittet av heroes, självklart. Så otroligt bra. det är bara sex avsnitt kvar! Spännande som fan. har ni inte sett heroes MÅSTE ni göra det. bästa serien som gjorts! och det är bara 20 avsnitt så det är ett definitivt slut med en upplösning, ingen jävla lost-syndrom med femtiotusen avsnitt så man inte fattar nånting tillslut.

nehe nu ska ja jobba. återkommer kanske senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar