25 februari 2007

tjej?

hittade ett test som ska vara "tjejigt":

Duschcreme: nåt billigt på ica maxi
Shampoo: Guy kremer för färgat hår
Balsam: Guy kremer för färgat hår
Bodypeeling: inget
Lotion: Ldb
Parfym: samba av nåt slag
Handcreme: ingen
Deodorant: Nivea
Ansiktsrengöring: inget
Ansiktsvatten: inget
Eye Make Up Remover: inget
Ansiktscreme: inget
Ögoncreme: inget
Ansiktspeeling: inget
Primer: inget
Concealer 1: inget
Concealer 2: inget
Foundation: inget
Puder: inget
Rouge 1: inget
Rouge 2: inget
Mascara: H&M
Ögonskugga: inget
Hårspray: Wella
Läpprodukt 1: Vaselin
Läpprodukt 2: inget
Läpprodukt 3: inget
Läpprodukt 4: inget
Läpprodukt 5: inget

------

haha jag är nog kille egentligen.
för det är sant. jag har schampoo, balsm, duschcreme, body lotion, deo och mascara. det är väl de enda prylar jag har som har med sånt här att göra. En eyeliner har jag med iof. och en parfym som jag använder typ en gång i veckan om jag kommer ihåg

Nu ska jag åka till mjölby. Möte med laget sen antagligen träning UTE - fy fan. missar dessutom ligacupfinalen mellan arsenal och chelsea. inte klokt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar