21 februari 2007

Äntligen "frisk" (onsdag)

Jaha, om två timmar ska jag till jobbet då. Ska bli skönt på sitt lilla vis. Lite ordning på vardagen och tjäna lite pengar. Kan ju behövas.

Innan jobbet ska jag:
*hämta tvätten i tvättstugan
*duscha
*äta frukost (äggmackor)
*gå till HM och kolla om det finns nåt roligt

fast jag tror jag skippar HM så slipper jag stressa här hemma. Stresa är bland det tråkigaste jag vet! Jag sitter nog här hemma i lugn och ro till halv ett, sen traskar jag till jobbet. Det är SVINkallt ute förresten. usch. Jag vill verkligen ha vår nu! HATAR snö. faktiskt. Tänk er att få ta på mp3.an, kunna gå i gympadojjor, jeans och en tjock luvtröja men inga vantar och ingen mössa och ingen tjock tung vinterjacka.. bara kunna gå omkring och ha solen i ögonen! JAG VILL HA VÅR NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar