21 februari 2007

sjuk...

nope, insåg efter att varit vaken 1,5 timma att det blir en omöjlighet att sitta i telefon i 8 timmar. så jag får stanna hemma idag med. SKA vara helt frisk i morgon. Så är det bara. och jävlar vad jag ska sälja då så att det blir en massa extrapengar. Jag har räknat ut nu att jag får ut 6700 efter skatt för februari månad, en då har jag inte räknat med all provision på Catapult så lite mer är det allt. Men saken är i alla fall den att jag klarar mig på det. Så jag kan vara hemma utan att ruinera mig själv. Jag hostar verkligen varannan minut.

Det tråkiga är att jag inte heller kan smita till stan för att kolla kläder på HM. för jobbet ligger typ 200 m därifrån. haha. fast det hade jag inte gjort ändå. Det är fan 13 minus ute och jag mår icke bra. hade varit en mindre bra ide.

Däremot ska jag fortsätta på mitt fotoalbum. Sätta in alla kort. det tråkiga är att jag glömde att hultsfred var 2005 så de komemr få sitta på sommaren 2006 för jag satte in kort från våren 2006 innan hultsfredskorten. jaja. det får väl gå då...
Sen ska jag välja ut de kort jag ska framkalla med till nästa omgång. Kul!!

jaja- återkommer nog igen senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar