11 februari 2007

Söndag

igår träffade jag Anna, vi fikade på cafe M. I tre timmar satt vi där. Jäklar vad det är kul att prata gamla minnen. helvete vad störd man var när man var liten. Men kul hade man kom vi fram till så varför ångra något? tänk hur tråkig jag ahde varit idag om jag inte hade varit med om allt det lustiga. nej det är tur att man är lite korkad när man är ung så att man skaffar sig lite erfarenheter.

Sen stressade jag hem för att städa lite innan lina kom till mig. det var ju melodifestivalen igår och äntligen har jag hittat nån som tycker det är lika kul som jag =). The ark gick givetvis vidare och sen skrällen: en lärarinna från munkedal som skickat in en egen låt kom vidare med. Förutom att hon hade ett ganska kasst uttal på engelska så var låten riktigt bra! Sånt där gillar jag. De små ska oxå få plats. Även om The ark kommer vinna hela skiten LÄTT. (japp jag går in för det det ÄR kul med melodifestival. Mycket skitmusik, men gud så kul att dissa alla och bara tycka allt är asdåligt förutom några få låtar... )

Jag och Lina drack en del vin och öl, sjönt två låtar på singstar sen var klockan halv ett. vi hade lovat micke attt gå vid halv tolv för att han skulle upp o jobba idag klockan sju, men det glömde vi.. men halv ett gick vi.. skulle gått ut, men vi hamnade hos hanzi i stället vilket var bra för min plånbok (jag är pank). Där drack vi lite mer vin sen gick jag hem vid tre. lite onykter och framförallt trött!

Nu sitter jag här och det är söndag och jag är trött och jag borde städa typ. Men orkar inte. Ska kolla på one Tree hill i stället tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar