29 mars 2007

bra dag

japp. verkar som micke är på att åka till kroatien trots allt. kan det vara så? jag ska boka biljetterna fort som fan. haha. nu är jag peppad! jag funderar på att kanske vara kvar två veckor. Johanna kanske vill komma ner den andra... får se. jag ska tänka på det lite till.

Micke är världens bästa. Idag avslöjade han vad han skulle köpa i påskpresent till mej (köper vi sånna??). Han har köpt ett halvårskort på friskis o svettis där erika tränar. så nu kan vi träna ihop. jag vet att många flickvänner skulle ta illa upp av att få ett träningskort, men micke vet hur gärna jag vill tappa de där fläskokilona. glad blev jag i alla fall. nu måste jag utnyttja det för annars får jag ju dåligt samvete. haha bra anledning. ne vars: Beach 2007 here I come.. SWEET!

jag jobbar natt. 13-21 sen 22-08. härligt härligt. jaja. behöver pengarna till sommaren som fan!

inatt ska jag äta fruktsallad med lightglass och sen lite senare Lightpopcorn. det tycker jag man får när man jobbar natt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar