29 mars 2007

jag - idiot - sprang =)

japp. joggade 15 min... sprang intervaller på typ 30 meter, i tio minuter och joggade hem 15 min... ganska duktigt. nu har jag en runda jag kan ta varje gång som jag vet tar ungefär den tiden. skitbra. ska göra lite situps och armhävningar bara också. fan så här självdiciplinerad har jag aldrig varit förut. kanske för att jag inte sett ut så här förut heller haha.

frukost - en banan och en jordgubbssmoothie
lunch - tonfisksallad
middag - inte bestämt, men lutar åt frukt eller sallad.

NU JÄVLAR

4 kommentarer:

  1. Anonym1:44 em

    ojoj, du verkar ha en härlig diciplin för tillfället, går det lika bra med din rökning också?

    SvaraRadera
  2. =) tack. får väl se om jag klarar det hela våren nu.

    Rökningen har med förvunnit. kan bli en cigg nån gång i veckan, oftast om jag är arg/upprörd. men inte annars!

    SvaraRadera
  3. Anonym10:51 em

    alkoholen då? det är den som har gjort mig till en lite säl..
    Men det är det värt...

    SvaraRadera
  4. haha. nja ja tror inte ja dricker så ofta att det stör mig. dricker mer cola i så fall. :)

    SvaraRadera