29 mars 2007

Spring idiot spring

jag har sagt det här flera veckor nu. att jag ska börja springa på förmiddagarna. nu är klockan 09.40. jag har tiden. borde ge mig ut nu när som helst och springa en halvtimma/fyrtiofem minuter. kommer jag göra det? vet inte. ska skriva klart här sen får vi se. jag borde verkligen. för jag vill gå ner några kilon. inte många, men några. det skulle verkligen vara skönt.

pappa och åsa ska till kroatien. de ska bo i rakalj där vi bodde förra året. de ville att jag och micke ska komma ner i mitten av juli. jag vill! micke är tveksam. men han är alltid tveksam till allt som handlar om att planera. tröttsamt. så nu ska jag tvinga honom att ta tag i det här. för det skulle vara underbart!! annars åker jag fan själv. ska bara hitta ett billigt flyg. och det ska fan inte vara så svårt.

lite senare - nu har jag hittat flyg med en natt i london till kroatien för 800 spänn föe oss båda t o r. boendet kostar 300 kr och det är bara på ditvägen- alltså skulle vår resa kosta ungeför 600 per skalle. DET måste fan micke köpa????? ja, jag vägrar nåt annat. annars kanske nån annan vill följa med??


Nu ska jag springa japp. ska bara göra en bra playlist på mp3:an.


förresten. Shout out Louds nya singel är UNDERBAR!

2 kommentarer:

  1. Anonym11:07 fm

    jag viiiillll föööölja med!! (undrar om jag kan flytta min semester?)

    SvaraRadera
  2. hehe. ja kolla upp det. det är mellan den 11-19 juli (eller 11-26 om vi åker två veckor)

    SvaraRadera