25 mars 2007

fotboll.

ja. idag insåg jag igen hur kul det är med fotboll. grönt gräs (konstgräs), några plusgrader och 4-3-3 som spelsystem. I like.. vi förlorade dock. men spelade grymt bra i första halvlek. andra halvlek vill jag inte prata om. jag orkade inte. inte så många andra heller.. usch. ska VERKLIGEN sluta röka HELT nu. har nästan slutat men ibland är det gott. men nu ska jag skärpa mig HELT. så jävla onödigt bara ju. Jag spelade mittfält. jag och elin på mitten o madde framför.. och sen tre forwards då. det var verkligen skitkul. älskar att vara med i anfallsspelet. saknat det som fan under mina år som mittback/libro. Nu jävlar. I år ska jag till o med göra mål tror jag =) Men först ska jag få bättre kondition. sluta röka. börja springa nån/några dagar i veckan. För så här ska det inte vara..

sjukt snygga kort som vanligt:

alltså man kan ju undra vad jag håller på med ibland. HAHA
kommer fler bilder i min BILDDAGBOK senare.. och på vår hemsida TURABDIN


jag är helt död efter matchen och ska lägga mig framför tv:n nu..