24 mars 2007

fredagen..

igår var det fredag. det var en dag med full rulle.
09.00 klippte mig hos carro. blev helnöjd!! kanske lägger in en bild senare..
10.00 - 16.00 jobbade. det gick väldigt bra faktiskt. högsta hönset från Viasat var där och "kollade upp oss". haha. vi skötte oss bra tyckte han.
16.15 åkte till träningen.
19.00 åkte hem från träningen, tåg. bläää. buss bläää. gå från stan bläää.
20.30 johanna och linn kom till mig.
21:05 johanna p kom också.
22.00 linda och lisa kom.
22.01 lillasyrran och madde kom förbi. kul!
det blev väääääldigt mycket fotbollssnack mellan mig, johanna, jennifer och madde. de andra måste tyckt vi var väldigt nördiga men va fan det är ju sånt som upprör och berör :)
22.50 åkte till bagdad. mötte upp anna. kollade när Alaska spelade. mycket duktiga pojkar det där. dansade massa.
02:20 mötte micke utanför hans jobb. fick skjuts hem. åt en sallad från mc donalds hemma. sen somnade jag ganska snabbt.

en bra kväll men jag hade kunnat skippa alkoholen. onödig pengar. hade ju haft kul ändå! men men.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar