21 mars 2007

hockey

micke kollar på hockey och jag är faktiskt inte så intresserad det trots att jag kallar mig själv en sportnörd. kollar sista tio minterna. det räcker. så i brist på nåt att göra så skriver jag en lista jag hittade på någons blogg.

Fyra jobb du har haft?
1. fritidsledare
2. personlig assistent
3. teleförsäljare
4. fotbollslägerledare

Fyra ställen du har bott?
1. Sya
2. Mjölby
3. Linköping
4.

Fyra serier du älskar att se?
1. heroes
2. weeds (när faaaaaan börjar det igen)
3. jericho
4. house

Fyra ställen du besökt på semester?
1. kroatien
2. tyskland
3. österrike
4. ställen i sverige

Fyra sidor du besöker dagligen?
1. helgon.net
2. bilddagboken.se
3. denna
4. aftonbladet.se

Fyra av dina bästa maträtter?
1. pizza
2. sushi
3. potatismos och ungsfalukorv
4. köttfärssås och spagethi

Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu?
1. där det är varmt
2. där man inte jobbar
3. där man är rik
4. där man mår skitbra

2 kommentarer:

  1. Anonym9:21 em

    Du hittar så mycke roligt att skriva på din blogg!
    Det är bra!

    SvaraRadera
  2. haha tycker du? jag tycker jag är verkligen dålig på det. tänker att "det här kan ju ingen vilja läsa" men tack!!!!!

    SvaraRadera