7 mars 2007

fussball

låten är pinsam. men kolla på det här: länk: Henke Larsson.
jag inte sluta att imponeras av denna man. först störst av störst i celtic. sen en stoooor favorit o barcelona som vinner ligan. sen trodde man det var slut när han åkte tillbaka till helsingborg pga familjen. MEN så kommer manchester united från ingenstans och lånar honom tre månader. och fy fan vad bra han är. 36 år är han! hur många forwards håller världsklass tills de är så gamla? nej han kommer vara den folk pratar om år 2100. han är det största inom svensk fotboll. helt klart.

och Turabdin då? jo då. vi rullar på. det börjar bli bättre och bättre med folk på träningarna med. skitkul är det. och pengar börjar det med rulla in sakta men säkert. fan vad glad jag är att jag bytte lag! känns så jävla rätt nu. och fick med mig sumpen också. det känns ännu bättre. på söndag har vi våran första match. mot boxholm. får väl se hur det går. har ju inte tränat ihop oss direkt. men alla är duktiga så det ska nog gå fint.

nehe. nu ska jag laga matlådor, spagetthi och köttfärssås. kanske äta lite med.

hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar