20 mars 2007

I brist på annat

DAGENS VILL HA: Tunnlar till öronen
DAGENS KLÄDSEL: jobbet:stuprör, randigt linne, svart sweatshirt med huva. hemma: mjuksibrallor, samma linne som tidigare, hårband och glasögon.
DAGENS SMINK: inget alls
DAGENS FRISYR: på jobbet, min vanliga "mössa" som jag ska klippa av mig i morgon tack och lov. hemma: hårband med bakåtslick. guuud va skönt
DAGENS HÄNDELSE: Oj, inget egentligen. kollade på vänner som vanligt. :)
DAGENS LÅT: Säkert - vi kommer att dö samtidigt. otroligt pepp låt! (trots titeln)
DAGENS PLANER: Kolla på en film med micke.
DAGENS SAKNAD: sommaren
DAGENS DUMMASTE: att jag är lat
DAGENS SJUKA: micke håller på att bli sjuk..
DAGENS DROG: kycklingfile
DAGENS ROLIGASTE: Såg äntligen avsnittet där "joey doesn't share food" har väntat på det så länge. Det var avsnitt 8 eller 9 säsong 10...
DAGENS FAVORIT: Johanna som äntligen kommit hem.
DAGENS KÖP: bussbiljett till jobbet (lambohov)
DAGENS GODIS: En fefferoni som jag äter som godis.. det är gott!
DAGENS HUMÖR: Ganska stabilt. faktiskt.
DAGENS ORD: haha. (kollat på massa vänner ju)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar