8 mars 2007

torsdag

snart är det lunch. japp. jag äter lunch 16.30. Mina dagar ser ut så här:
11.00 - går upp, käkar frukos.

12.45 - cyklar till jobbet
13.00 - 21.00 jobbar (rast 15 min 15.00 och 19.oo. lunch 16.30-17.00)
21.05 - cyklar hem
21.20 - ca 02.00 hänger, glor på film, lallar runt på nätet, äter mat, pussas med micke...
Onsdagar och fredagar (fredagar börjar jag 10.00) slutar jag vid halv fem och åker och tränar i Mjölby!

Spännande att veta va?

nope. jag har inget att skriva om. jag fördriver bara tiden. jag tycker mitt liv är så spännande bara att jag verkligen vill dela med mig av det. jag undrar vilka som läser min blogg? aldrig nån som kommenterar mer än Anna ibland... hm..

10 kommentarer:

  1. Anonym5:09 em

    ja har ju kommenterat förr, men då fick ja inget svar juuuu

    SvaraRadera
  2. oj förlåt du. men när var det? i somras eller? och vi pratar ju på msn ALLTID. =)

    SvaraRadera
  3. Anonym10:59 em

    Ja, det är viktigt med kommentarer så att man känner att man får lite uppskattning.

    Kom till mig vid halv sju på lördag då, det bjuds på lite mat och lite schlager. Alla hejar på the ark, men helena är lite kär i måns dock. Men hon ska försöka hålla sig från honom för en kväll.

    Puss puss

    SvaraRadera
  4. ja anna visst är det så. HALLÅ UPPMÄRKSAMHET liksom. :)

    ses på lördag! men ni måste ju erkänna att andreas låt e ganska bra??

    SvaraRadera
  5. Anonym12:54 em

    Klart man läser, du uppdaterar ju regelbundet så det blir att titta in mest var dag :)
    Men jag är dålig på att skriva kommentarer...

    SvaraRadera
  6. mm o nu är du anonym igen =) om det är samma som förra gången?

    SvaraRadera
  7. Anonym1:17 em

    Jo ganska bra... men the ark är mitt första val, och sen är faktiskt sebastian mitt andra val...

    Puss och hej

    SvaraRadera
  8. ja sebastian var med bra. men jag gilalr andreas, ja går o sjunger på hans låt hela tiden o det är ju ett bra tecken för en vinnar låt. jag tror the ark eller andreas har lättast utomlands sen och det måste man ju tänka på med. skulle va fint att skicka dit anna bok liksom. hahahahaha

    SvaraRadera
  9. Anonym1:49 em

    Klart jag är samma ^^

    SvaraRadera
  10. hahaha ok är det cici? det måste det vara. :)

    SvaraRadera