9 mars 2007

fredag!

Oh vad skönt med fredag! och en riktig fredag med helt ledig lördag framför sig. det var länge sedan. har haft nåt att göra varje lördag de senaste veckorna. sitter på jobbet nu, slutar fyra, då ska jag åka direkt till mjölby och träna två timmar. sen hem och antagligen bara slappa hela kvällen. i morgon ska jag städa (jag vet jag har fått noja på att städa..) sen ska jag banne mig gå ut och gå med en ny playlist på mp3:an för det är VÅR ute.. och sen på kvällen blir det till anna på schlagerkväll. lite jobbigt att jag missar barcelona - real madrid dock... men men. kan inte missa att se the ark vinna hela skiten i morrn.

jaha. nu ska ja jobba vidare!

Anna, var nåt av musiktipsen nåt att ha?

2 kommentarer:

  1. Anonym2:15 em

    Japp, bara bra saker det där. Du kan väl ge mig en lista i månaden ungefär så jag hänger med ordentligt.. HAHA. Lycka till med matchen idag.

    SvaraRadera
  2. hahaha om jag uppdaterar mig själv så snabbt så ska jag verkligen det. men nu har jag tagit en dag på dc och hämtat massa bra musik så kanske en lista till snart!

    SvaraRadera