9 mars 2007

lista

fredagar är ganska slappa på jobbet så jag snodde en lista från syrrans blogg (länk):
Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? vårhumör. sprallig och glad.
Favoritgodis? choklad, alltid.
Är det nåt du absolut inte äter? hm. äter fan allt nästan. men vårrullar e ingen favorit
Musik just nu? hm. mycket weeping willows blir det.
Vad sa du senast? "ok, tack så mycket, hejdå!" till en kund
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? måste det vara en epok? hm. alltå. 60-talet skulle vara grymt. beatles, kläderna, fan va snygga alla var.
Sommarplaner? jobba, roskilde, kroatien??
Fisk eller badkruka? solare
Saft eller alkohol? saft dricker jag fan aldrig.
Hur många kuddar sover du med? 1 och sen de som micke knuffar över på mig ibland
Favoritväder? SOMMAR
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? saker? inte personer? mobil skulle inte fungera... hm.. ok: tandborste, fotboll, säng
Spelar du nåt instrument? försöker med gitarren men det går sådär..
Morgon- eller nattmänniska? NATT!!! har mycket svårt att somna innan 02.00 oavsett när jag ska upp dagen efter
Sparare eller slösare? haha slösare som fan. usch
Vem är viktigast för dig? micke. så är det faktiskt. just nu. men hoppas ingen tar illa upp nu. typ mamma...
Tror på liv på andra planeter? ja herregud, varför skulle vi vara det enda levande om rymden nu är oändlig. känns ju naivt att tro det.
Har du några homosexuella vänner? ja en hel hög. dock bara en kille, sen en massa flator bara. haha
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? möjligt ja, men inte vanligt idag tyvärr.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? minst två, högst fyra :)
Bio eller promenad? bio. eller får man välja film hemma?
Är du kittlig? Jo jennifer JAG är kittligare. Är du kittlig på händerna? På mig kittlas det om man låtsas att man ska kittla mig
Snarkar du? bara om jag är förkyld
Stjärntecken? skorpion
Äckligaste insekten? spindeln e ingen insekt.. men äcklig
Det här är jag bra på? prata, tycka, tänka och vara jobbig.
Bästa bok: svårt.. var länge sedan jag hann läsa. men allt i samma genre som "pojken som kallas det" gillar jag
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? jag vill vara peter petrelli i Heroes, lätt! (kunna suga åt sig allas krafter för er som missat den UNDERBARA serien)
Vad vill du jobba som? behandlingsassistent - kriminal och ungdomsvård
Chips, morötter eller godis? Chips alla gånger
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? försöker, men blogga är roligare men mindre personligt.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ska tatuera mig 2 april, näsan är det redan hål i..
Stökigt eller välstädat? städat. hrm... det är dock oftast stökigt
Gungar du på stolen? ja!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nope
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur många syskon har du? FEM (samma föräldrar ja)
Är du rädd för blod? Inte direkt
Saltar du på maten? alltid innan jag smakat.
Gillar du att sjunga? ja tyvärr för alla andra
Anser du att du är stark? haha. ja, i sinnet
Brukar du sola? det var år 2004 sist..
Vad gör du om du får hicka? håller andan aslänge, sväljer luften och sen andas sakta utåt, det funkar alltid om det INTE är fyllehicka, det går inte att bota.
Använder du knark? som om NÅN skulle svara ja även om de gjorde det?
Vad längtar du mest efter just nu? grönt gräs och shorts och fotboll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar