13 mars 2007

weird

ibland undrar jag hur folk tänker. varför skulle man ge och ge och ge, försöka försöka och försöka, om man ändå inget fick tillbaka? hur korkad tror de att man är egentligen? Det är väl klart att om jag inte får respekt så tänker jag inte ge någon tillbaka. då tänker jag göra precis som jag vill med enbart tanke på mig själv. för det är ju tydligen så alla andra gör i den här världen.

men varför kan vi inte bara vara INTE som alla andra och bara älska och förstå och respektera varandra? jag tycker vi tar tag i oss själv nu och gör så. jag vet att vi kan och att det ska vara vi två. vi har egentligen inga problem om vi bara tar och inser det. det är petitesser vi pratar om. och vi hakar upp oss på småsaker som egentligen inte behöver finnas. vi har tagit igenom oss något som inte många skulle klara och på nåt sätt har det faktiskt blivit bättre efter det. även om det varit hemskt jobbigt iblan. nej, nu tar vi hand om varandra. för jag vill inte förlora det vi har och kan få i framtiden. nu börjar vi respektera varandras önskningar och behov. på riktigt! ÄLSKAR DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar